SERWIS NA WEZWANIE

Mobilny Serwis Doraźny

Doraźny (na wezwanie) serwis wózków, będących własnością klienta, jest dedykowany wszystkim tym, którzy posiadają własne wózki widłowe a nie chcą wiązać się umową serwisową.

Wariant ten, obejmuje wizytę technika mobilnego, w siedzibie klienta, po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania, w naszym biurze serwisowym. Na każde zgłoszenie, nasz serwis reaguje w ciągu 24h.

W ramach wizyty, dokonujemy diagnozy usterki, wyceny części oraz przywrócenia sprawności wózka. Na życzenie klienta, nasi technicy przygotują sprzęt do badań UDT, wypełnią dokumentację Resurs, zbadają poziom zużycia baterii i wiele innych usług, związanych z obsługą wózków widłowych.

W skład opłaty za taką usługę wchodzi stały ryczałt dojazdowy, ilość roboczogodzin technika oraz koszt części użytych do naprawy.